Subject: Võru-Munamäe 10kV fiidri rekonstrueerimine etapp II, Võru vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 19:36:54 +0300

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud
Võru-Munamäe keskpingeliini rekonstrueerimise projekti teise etapi. Tööde
käigus asendatakse olemasolevat keskpinge paljasjuhet samas liinitrassis
kaetud juhtmega.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.